איך להוריד קילוגרמים עודפים?

Image

© Orotisrael.co.il

הקיץ בפתח ואיתו הגיע הזמן לבגדים קלים ובגדי ים. רבים מאיתנו רוצים לעשות את המיטב העונה, מה שלעתים קרובות אומר מעטים קילו עודפים לאבד. אבל איך אפשר לרדת במשקל בצורה יעילה ובריאה מבלי לאבד את הכיף של החיים? במאמר זה אתן לך כמה הצעות ה טריקיםאיך אתה יכול להשיג את המטרות שלך.

הציבו יעדים ריאליים

לפני שנתחיל, זה חשוב מטרות ריאליות מגדיר. ירידה בריאה במשקל היא בין 0.5 ל-1 קילוגרם בשבוע. הציבו יעדים ברורים ובר-השגה וזכרו שגישה איטית ויציבה מובילה לרוב לתוצאה הטובה ביותר.

שנה את התזונה שלך, אל תרעב!

אחד מאוזן תְזוּנָה זה המפתח להצלחה. במקום להסתמך על דיאטות קיצוניות, שלעיתים קרובות מובילות לאפקט יו-יו מהיר, כדאי לשנות את התזונה בטווח הארוך. תשלב יותר פירות טריים ה יֶרֶק, מוצרים אינטגרליים ה מזונות המכילים חלבונים כמו דגים או קטניות בחיי היומיום שלך. הימנע ממזון מעובד וחטיפים מתוקים.

תנועה היא חיונית

פעילות גופנית סדירה חיונית כאשר אתה רוצה לרדת במשקל. מצא ספורט שאתה אוהב: ריצה, שחייה או יוגה. הכי חשוב שתתאמן באופן קבוע ותהנה. נסה לפחות 150 דקות פעילות גופנית מתונה להשגה בשבוע.

מי שתייה

אל תזלזלו בכוחם של המים! מים לא רק עוזרים לניקוי רעלים מהגוף, אלא הם יכולים גם להפחית את תחושות הרעב. שתו לפחות 8 כוסות מים כל יום. זה יעזור לך להרגיש שובע יותר ועשוי גם להפחית את צריכת הקלוריות הכוללת שלך.

שינה: העוזר לא מוערך

שנת לילה טובה היא קריטית להצלחת יעדי ההרזיה שלך. חוסר שינה יכול להאט את חילוף החומרים ולהגביר את התשוקה לחטיפים לא בריאים. הקפידו על שינה איכותית של 7-8 שעות בכל לילה.

לקרוא  באיזו תדירות באמת כדאי לנקות את הבית?

ניהול לחצים

מתח יכול להיות אויב גדול בכל מה שקשור לירידה במשקל. זה יכול להוביל לאכילת יתר ויש לו השפעה שלילית על חילוף החומרים שלך. מצא דרכים בריאות לניהול מתח, כגון מדיטציה או נשימה עמוקה, שיכולות לעזור לך להתמודד עם היום בצורה רגועה יותר.
שתפו את המאמר הזה ברשתות החברתיות האהובות עליכם והתחילו קיץ רזה ומלא מוטיבציה!

כתבות אחרונות

עוד משהו שאולי יעניין אותך

שתף זאת :