האם אתה עושה את 9 הטעויות האלה והאם הן מונעות ממך לרדת במשקל? איך לתקן אותם כדי להשיג תוצאה מוצלחת!

Image

© Orotisrael.co.il

ירידה במשקל יכולה להיות מאתגרת, במיוחד כשנראה שאתה עושה הכל נכון, אבל התוצאות לא מגיעות. העצות הבאות יעזרו לך לזהות טעויות נפוצות שעשויות להפריע למאמצי ההרזיה שלך ולהציע פתרונות להתגבר עליהן.

הקפדה יתרה ואכילת יתר לאחר מכן

הסכנה של הגבלת יתר

כשאתה מחמיר מדי לגבי התזונה שלך ועושה דמוניזציה למאכלים מסוימים, אתה יכול להיות רעב ומתוסכל. התוצאה היא אכילת יתר תכופה וחזרה מהירה במשקל. בנוסף, הפחתה חמורה בצריכת חלבון עלולה להוביל לאובדן מסת שריר ולהאטה בחילוף החומרים.

פִּתָרוֹן

  • הקפד לצרוך כמות מאוזנת של אנרגיה, יותר מ-1500 קק"ל ליום לירידה איטית, יציבה ובת קיימא במשקל.
  • כלול שומנים בריאים ופחמימות מורכבות בארוחות שלך.
  • השתמשו בגמישות בבחירות המזון שלכם והרשו לעצמכם משהו מפנק פה ושם.

איכות על פני כמות

חשיבותם של מזונות בעלי ערך תזונתי

נוכחות של מנות קטנות יותר לא תמיד אומר תוצאות טובות יותר. זה יכול להוביל למחסור ברכיבים תזונתיים ולארוחות לא משביעות.

פִּתָרוֹן

  • מלאו את הצלחת שלכם בירקות דלים בקלוריות אך עשירים בחומרים מזינים ובסיבים תזונתיים.
  • הקפידו על צריכת חלבון מספקת מבשר רזה, דגים, ביצים וחלב.
  • שאפו ל-1 גרם חלבון לכל קילוגרם משקל גוף ליום.
  • שלוט בצריכת השומן המוסף שלך ופחמימות פשוטות על ידי בחירת דגנים מלאים ושומנים בריאים.
לקרוא  משקאות בריאים לניהול כולסטרול, אל תוותרו

המנות הנכונות

מנות משוערות לפי עין

קשה להעריך במדויק את הכמות הנכונה של מזון, מה שעלול להוביל לאכילת יתר לא מכוונת, במיוחד מזונות עתירי שומן ופחמימות.

פִּתָרוֹן

  • העריכו את האוכל שלכם והשתמשו ברמזים חזותיים כדי להבין טוב יותר את גודל המנות.
  • למד מקבילות למנות כדי להימנע מאכילת יתר.

הימנע ממזון מעובד

סיכונים של מזון ממוצרים מוגמרים למחצה

מזונות מעובדים לרוב עשירים בשומנים וסוכרים לא בריאים, מה שהופך אותם לממכרים מאוד ופחות ממלאים.

פִּתָרוֹן

  • לבשל את הארוחות שלך ממרכיבים טריים בשילוב חלבונים רזים, דגנים מלאים וירקות.
  • השתמשו במזון מעובד לעיתים רחוקות והעדיפו מרכיבים איכותיים עם איזון טוב של חומרים מזינים.

אוכלים עם אחרים

התרועעות ומנות גדולות יותר

אכילה חברתית מובילה לרוב לצריכה של מנות גדולות יותר של מזונות עשירים בקלוריות.

פִּתָרוֹן

  • בעת האירוח, הציעו אפשרויות תפריט קלות יותר והגישו אוכל בצורה שתאפשר לאורחים לשלוט במנות שלהם.
  • עקבו אחר הפרופורציות ופנקו את עצמכם בארוחה אחת עשירה לפגישה או למשתה.

החשיבות של שומנים בריאים

למה אתה לא צריך להיות שטן

שומנים בריאים חיוניים לתפקוד הגוף ואף עשויים לסייע בירידה במשקל על ידי הגברת השובע.

פִּתָרוֹן

  • כלול מקורות של שומנים בריאים בתזונה שלך, כגון שמן זית, אגוזים ודגים שומניים.
  • הימנע ממוצרים דלי שומן, מכיוון שלעתים קרובות הם אינם משביעים רעב כמו גם עמיתיהם מלאי השומן.

חשבו על אורח חיים פעיל

ספורט כחלק מחיי היומיום

פעילות גופנית שורפת קלוריות, בונה שרירים ומגבירה את חילוף החומרים.

פִּתָרוֹן

  • שלבו פעילות גופנית בשגרת היומיום שלכם – הליכה, רוכב על אופניים, השתמש במדרגות.
  • כלול גם אימוני אירובי וגם אימוני כוח במשטר האימון שלך כדי למקסם את אובדן השומן והעלייה בשרירים.
לקרוא  גלה אם אתה באמת יכול לגדל תותים מפירות הסופרמרקט

אל תפריד את עצמך מאחרים במשק הבית

אוכל ומשפחה משותפים

תזונה שונה מזו של משפחה או שותפים לדירה יכולה להיות בודדה ובלתי ברת קיימא בטווח הארוך.

פִּתָרוֹן

  • שתף ארוחות הניתנות להתאמה אישית בקלות כדי להתאים לכל הצרכים תוך מתן אפשרות לשלוט במנות.
  • הקל על מתכונים מסורתיים מבלי לוותר על הטעם.

בחר תזונה בת קיימא

במקום דיאטות קפדניות

ביטול קבוצות מזון שלמות ללא סיבה רפואית עלול להוביל לחסרים תזונתיים וייתכן שלא יהיה בר קיימא.

פִּתָרוֹן

  • מתון במקום לחסל מזונות – רוב האנשים יכולים לסבול מגוון של מזונות במידה.
  • בחר חלופות בריאות יותר ומזון מלא על פני אפשרויות מעובדות.
  • זכרו, הדרך לירידה מוצלחת במשקל היא מרתון, לא ספרינט. שינויים קבועים קטנים באורח החיים ובהרגלי האכילה יכולים לעשות הבדל גדול לאורך זמן.

כתבות אחרונות

עוד משהו שאולי יעניין אותך

שתף זאת :
  • דף הבית
  • סגנון חיים
  • האם אתה עושה את 9 הטעויות האלה והאם הן מונעות ממך לרדת במשקל? איך לתקן אותם כדי להשיג תוצאה מוצלחת!